Σ.Κ.Ε.Π.: 2η Καμπάνια Κοινωνικής Ευαισθητοποίησης: «Αναπηρία; Ξέχνα τα στερεότυπα! Έλα να φτιάξουμε μαζί έναν κόσμο με νέα πρότυπα».

Φωτογραφία 4 ατόμων που περπατάνε, 2 σε αμαξίδιο και 2 δίπλα τους.

Ξεκίνησε δυναμικά η νέα πρωτοποριακή καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης του Σ.Κ.Ε.Π. με κεντρικό θέμα «Αναπηρία; Ξέχνα τα στερεότυπα! Έλα να φτιάξουμε μαζί έναν κόσμο με νέα πρότυπα».

Η καμπάνια μας καλεί να επισκεφθούμε το www.hoponinclusion.com για να θέσουμε τις βάσεις μιας κοινωνίας που δεν αφήνει κανέναν εκτός. Μπορείτε να δείτε το Hop On Inclusion TV Spot εδώ και ολόκληρο το βίντεο εδώ.

Όπως μας επισημαίνει η πρόεδρος του Σ.Κ.Ε.Π., Αθηνά Κρητικού: «Σε έναν κόσμο που επηρεάζεται και διαμορφώνεται από τις συμπεριφορές μας, το www.hoponinclusion.com δημιουργήθηκε για να κάνουμε μαζί ένα βήμα παραπέρα και να βρούμε απαντήσεις στα Τι, Πώς και Γιατί που μας προβληματίζουν: Μπορώ να πω "βλέπω" σε κάποιον που δεν βλέπει; Τι θα πει προσβασιμότητα; Σε ποια μέρη επιτρέπονται οι σκύλοι οδηγοί; Έχεις σκεφτεί ποτέ πως ταξιδεύει με αεροπλάνο κάποιος/α που κινείται με αμαξίδιο; Πώς παίζεις κιθάρα χωρίς δάχτυλα; Αν έχεις γνωρίσει ένα αυτιστικό άτομο, ξέρεις αυτόματα πως να φερθείς σε όλα τα αυτιστικά άτομα; Τι είναι η τυφλοκώφωση;»

Το πλούσιο περιεχόμενο - podcasts, video, blog, συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια, προτάσεις -  απευθύνεται και φιλοξενεί μικρούς και μεγάλους -με και χωρίς αναπηρία- από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Την καμπάνια που αποτελείται από ένα ραδιοφωνικό κοινωνικό μήνυμα και ένα πλήρως προσβάσιμο τηλεοπτικό μήνυμα (με υπότιτλους και νοηματική) δημιούργησε η MAGNET  με παραγωγή της Topcut-Modiano και μουσική επένδυση Oxyzed.